07 January 2009

1st TAG ku..


wah..wah..tq mrs noba kerana menge'tag' diri ku ini

1st time ni kena tag dengan member maya ( ceh..itupun nak bagitau orang ;p )

The rules: Link to your tagger and post these rules.
List 8 random facts about yourself and tag 8 people.
1. Saya sanggup mengemas daripada memasak. Saya memang gila mengemas. Saya bukannya tak suka memasak tapi nanti saya akan lebih penat mengemas dapur daripada sesi memasak itu. Saya tahu mesti MIL rimas tengok saya sebab saya tak keluar-keluar daripada dapur lepas berjaya menghabiskan sesi tunggang terbalik saya di dapur. Saya akan mengelap, menyental dan mengemas sehingga seperti dapur itu tidak pernah berasap. Penatkann..
2. Jangan bagi saya aktiviti di pagi hari. Saya tidak akan bangun. Sila bagi jadual yang bermula pada jam 1100 pagi. harap maklum.
3. Saya kureng dengan nasi berderai. Lagi lembik lagi suka. Makan pulak dengan lauk kurma, kicap dan ikan goreng..huhu sodaaaap..
4. Lepas bersalinkan Balqis, berat jadi 53kg. Saya sangat gumuk sebab saya rendah. Tapi sekarang sudah turun 47kg hahaha sangat gembira sebab semua jeans & baju lama-lama sudah boleh dipakai...

5. Kesilauan saya di malam hari bertambah kronik. Saya pernah cuba dan ditambah dengan kehujanan yang maksima hohoho sila jangan cari penyakit lagi.
6. Saya telah berusaha membuat 4 kali hantaran perkahwinan bagi 3 tiga orang. Satu-satu perkara yang masih tabah untuk dilakukan bagi meningkatkan keaktifan otak di sebelah kiri. Nanti saya update dan tempek gambar untuk the latest hantaran.
7. Saya jenis jalan menonong. Kalau orang tak kenal ingat saya ni sombong. Padahal saya memang tak nampak pun. Kalau matlamat saya nak pergi ke Sogo, makanya mata saya hanya nampak Sogo saje. minta ampun ye :)
8. Saya kuat berangan. Dulu sebelum kahwin memang kronik. Sebelum tido, mesti berangan dapat duit 1 juta hahaha 1 juta je taknak lebih-lebih :) Tapi bila dah tua ni ;P saya tak sempat-sempat nak berangan kerana melayankan tiga orang pengarang jantung ku itu.
TAGGING:
nanti la dulu

FAKTA RAWAK TENTANG SAYA
MYSELF
First name: Di alam maya...you can call me Mrs Azarol @ Lub
Name you wish you had: Sila jangan susahkan diri untuk pergi angkat sumpah
I like my name..orang senang ingat woo

What do people normally your name as: Lub

Birthday: March 12, 1979 ( sila ambil tindakan ;P )
Birthplace: Kuala Lumpur

Time of birth: aiyo..balik kena check exact time. tapi maghrib la
Single or taken: Taken

Zodiac sign: Pieces


MY APPEARANCE

How tall are you: 155 cm
Wish you were taller: Nope.
Eye color : Hitam

Current hair color: Black

Short or long hair: Paras bahu

Ever dye your hair a bizarre color: Nope

Last time you did something dramatic with you hair: Colour it

Glasses or contacts: Both

Do you wear make up: Yes.

Paint your nails: No

Shy or outgoing: Outgoing

Sexy or cute: Sexy and cute <--- haha sesi perahsan

Serious or fun: Serious. mak tak pandai buat lawak weh

A turn on: choc cake


A turn off: Orang yang smoking and body odour yang mahsyam

( kita sama aa mrs noba. nak buek camno? )

THIS OR THAT

Flowers or chocolates : Both. mak ala-ala karats daa
Pepsi or coke : coke ----> camno..kata boikot?

Rap or rock : rock karat buleh ke?

Relationship or one night stand :Relationship

School or work:Both

Love or money :Both ---> giler kuasa sebenter!!

Movie or music : Both

Country or city : country

Sunny or rainy days : Both

Friends or family : Both but family come first

HAVE YOU

Ever lied :Yes
Stole something :Intentionally? No
Smoked :No
Hurt someone close to you : No
Broke someone’s heart : yup..mak memang kejam hahaha
Wonder what was wrong with you : Yes
Wish you were prince or princess :Princess
Like someone who was taken :No
Shaved your head : Nope
Used chopstick : selalu terbabas haha
Sang in the mirror to yourself : suara tak sedap


FAVOURITES

Flower:Roses

Candy:Snickers

Song:Light & Easy
Color:Pastel

Movie:alaa..banyak benor

Singer : mak memang angau ngan Ronan Keating..aauuuww

Junk food: tak berapa nak makan sangat. Takde pun takpe..

Website:blog & errm banyak
Location: Rawang

Animal :Jangan berangan..siapa nak jaga

Ever cried over someone:Yes

Is there anything you wish you could change about yourself : jangan dendam-dendam. tak baik

Do you think you’re attractive:ishk..takdelah

If you had to choose a fairytale as your life what would you choose:No-lah. Tak best pun

Do you play any sports:
Basketball
Hockey
Tennis
Table Tennis
Badminton
Netball
( haa hambek... )

1 comments:

MN said...

hehe...
ada jugak yg sama kita...
;)

 

Template by Best Web Hosting