26 June 2009

sudah-sudahlah menyanyi di celah batu!!! (siri 1)

Saya baru lepas menonton berita terkini jam 9 pagi.
Curi masa 5 minit semata-mata nak tengok trivia jacko.

Tiba-tiba rasa macam muka rasa mengembang-ngembang, macam sesemut pun ada sikit-sikit lepas tu rasa macam merah-merah ( sama macam saya rasa bila tiba-tiba Tun.M umum dia nak pencen tak lama dulu tapi tak jadi ).

Cet…tak pasal-pasal pulak saya rasa sedih bila si raja pop ini mati.

Saya bukanlah peminat fanatik meraung-raung bila dapat tahu si raja pop akan buat show di sini tahun 1997 dulu. Tapi saya memang suka dengar semua lagu-lagu dia apatah lagi video klip dia yang hebat-hebat itu. Masa saya sekolah rendah dulu, asal dato’panglima takde saje di rumah kami adik beradik memang layan video klip dia ni. Kalau 10 kali lah ulang tayang, 10 kali la jugak kami tak berganjak depan tv. Tak tahulah apa yang syok sangat. Syok kot tengok dia menari. Ibarat kata kalau orang demam pun buleh rasa si raja ni transfer energy dialah kalau tengok dia menyanyi.

Kalau sayalah demam, orang lain demam saya tak tahu ;D

ceh..lagi claim tak fanatik.
Itu duluuuu..dah tua-tua ni..tak ambik pot sangat pun.
Tapi ye lah, dengar dia mati ni…dah takdelah singer hebat macam dia. Itu sahaja.

Sapelah agaknya lepas ni buleh buat video klip sehebat raja ini. tak larat mak woii nak tengok artis nyanyi celah-celah batu, sungai , hutan, bangunan bagai…letihhh.

2 comments:

By Ticer Liza Yacob said...

saya pun sedih gak...memule ala-ala tak cayer gitew..

saya pun tak fanatik gak tapi ala-ala fanatik gak...ahaks

Mrs Azarol said...

hehe.fanatik lemau2 gitu hehe

 

Template by Best Web Hosting