31 August 2010

M.E.R.D.E.K.A

Kepada semua peminat blog ‘Ini Cerita Saya’ ..*ai memang perasan ramai peminat kerana ia adalah pemangkin untuk menjadi blogger tegar yang tak jadi-jadi* saya ucapkan;

 

Selamat Menyambut Hari Merdeka 

Hari ini sempena cuti merdeka saya ingin menemani emak pergi shopping raya. Kesian dia. Dia merajuk dengan adik-bongsu-sangat-manja ai yang tak reti-reti duduk rumah dan tunai janji teman mak pergi shopping. Kau kenapa dik? Hilang ingatan ke?

Oleh itu, atas tanggungjawab saya pada negara ibu tercinta, saya akan meninggalkan anak-anak dan suami di rumah supaya kami senang menjalankan misi penting ini.

Bie, dont worry, min (maid) kan ada. Lagipun ayang dah masakkan nasi goreng untuk awak anak-anak makan tengahari.

Semoga saya berjaya hari ini untuk merenangi lautan manusia.

Amin.

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting