07 June 2010

Piza Tak Hangus

Alhamdulillah, party saya pada Ahad lepas berjalan dengan baik. Gelabah juga sebab dah 2.30 petang hanya baru seorang sahaja yang datang. Saya tunggu juga sebab biasalah petang-petang macam ni memang syok dok rumah rehat-rehat.  Masuk jam 3 petang, baru segerombolan orang datang. Syukur..syukur.. ingatkan dah kena kensel jer demo petang semalam.

DSC00024

Sebenarnya saya di Arena Success ini di bawah ‘jagaan’ big boss saya k.azwa dan k.leny sangat berterima kasih dengan semangat teamwork yang mereka beri. Dalam tempoh tak sampai sebulan, saya sebenarnya sudah layak untuk masuk Program DIQ tapi saya hold dulu sebab saya rasa saya perlu ‘jaga’ consultants saya lebih lama lagi. :)

DSC00022

DSC00037

Sekarang apa yang saya nak buat, saya cuba untuk membantu semua consultants saya sendiri untuk mencapai sasaran at least sebagai Star Consultant dengan mengadakan party santai-santai macam ni untuk mereka. Seronok betul lebih-lebih lagi kalau yang datang tu saudara mara atau kawan-kawan sebab habis saya kena gelak dengan diorang semua..chait!!

DSC00047

Bagus betul cadangan k.azwa dengan cara ‘every-weekend-must-have-party’ kalau saya betul-betul series. Saya pun tak nak saya dan consultants hanya bergantung pada catalog sahaja. Bukan tak boleh tapi kalau kes macam saya ni hari-hari berangan setiap hari adalah cuti tak payah pi keja, elok benor la buat dengan sungguh-sungguh.

DSC00049

Ramai yang tanya apa yang saya buat, saya cakap saya pun jual Tupperware macam mereka juga tapi saya suka bantu consultant saya dan untuk saya juga dengan buat party, demo dan makan-makan dengan akhir kata ‘eh tak rugi tau masuk dalam organisasi/team saya, mesti awak rasa lain’  ahaks!!

DSC00061

Ada orang yang datang bagitau yang mereka beli barang tapi tak tahu fungsi barang. Sebab itu kita buat demo untuk ahli kita supaya dapat guna barang yang mereka beli dengan sebaik mungkin.

DSC00064

Insyaallah, next week saya akan berada di Serendah buat demo di sana. Siapa yang berdekatan dan berminat bolehlah email pada saya nama dan h/p no.  Kalau datang bawak kawan min 3 orang, boleh dapat free gift from Tupperware lagi!! :)

Tak tahu lagi nak buat pineapple cake ker atau apa  hehe kalau piza selalu sangat pun boring pulaks :)

DSC00062 Tupperware yang ada riben ni adalah untuk diberi kepada semua yang hadir secara percuma!!! Kakak ni datang anak beranak, habis dia bolot dalam lucky draw!! Seronok betul dia susun-susun tunjuk kat saya :)

lubna_haida@yahoo.com

5 comments:

Zuraimah Ismail said...

wahhhh nak DIQ dah???? terrer ko beb......

Mrs Azarol said...

ngeh..ngeh..ngeh..aku tak mo lah isi borang tu Ti. biarlah dulu..macam seram jer beb

Zuraimah Ismail said...

siap ada slide show presentation n mic tu...canggeh..canggeh...aku x dan la nak buat sume tu beb...(dlm erti kata lain MALAS)....

Mrs Azarol said...

eh x laa beb.. tu semua big boss aku yg buat.. mmg dah siap kt situ. mula2 aku pun cam x percaya jer.. tp depa mmg tolongla semua yg register bwh organisasi dia..

Zuraimah Ismail said...

bagusnye big bos ko...pasni bleh aaaa buat kebajikan ajar aku wat party plak...:P

 

Template by Best Web Hosting