11 January 2010

Cendawan Tiram : Rekod Paling Besar

Suami saya kata saya takde kerja!! ;p Memang saya takde kerja cari kerja macam mana nak bagitau jugak yang cendawan ini memang betul-betul besor. Alih-alih Hazzim yang jadi mangsa. Dia pun agaknya terpening-pening kenapalah mak dia yang mereng ini memaksa dia mengambil gambar sebelah cendawan huhuhu.. Saborlah nak ye!!

Besor betul kak non. Berat lebih kurang 70gram. Sudah selamat saya sedekahkan pada staff saya. Dia pulak lupa nak bawak balik selepas simpan dalam fridge di opis. Gamaknya sudah tak berapa nak fresh masa dimasak. Lepas ni turn siapa pulak agaknya eh? Siapa mahu cendawan?

3 comments:

Rizza said...

nak juga... hehhe

Zuraimah Ismail said...

nyah..aku x berjaya lagi tanam cendawan..huhuhu sedey tul

Mrs Azarol said...

rizaa; boleh..boleh..kalo saya ada yg frozen, dah lama dah pos kat kawan-kawan yg teringin :)

ct; :) huhuhu ko nyah...jangan tunggu lamo2

 

Template by Best Web Hosting