11 January 2010

pek! pek! pek!

Bila saya katakan saya mahu menepuk dahi orang, janganlah anda sesekali membayangkan saya benar-benar mahu menepuk dahi orang itu. Buruk, sadis dan kejam benor ghopernyer.


Ia adalah simbolik bayangan kepada unsur-unsur kemanjaan dan kegengngan antara saya dan orang itu. yaikss geli mat sungguh.


Cuba pula bayangkan anda sedang membaca Gila-Gila eh… lebih baik Ujang sebenarnya kerana kartun-kartunnya selepas itu lebih selamba. Antara banyak-banyak kartun itu, di satu helaian, di kotak 2 yang terakhir, kawan anda sedang melawak bodo berserta kesengalan yang anda rasa tidak berbaloi untuk dimarahi lalu di akhirnya anda telah menepuk-nepuk dahinya berserta tulisan pek!..pek!..pek! dengan kartun muka yang tidak rasa bersalah lansung menepuk dahi orang.


hahaha kelakar betul saya rasa, kenapa sanggup menepuk dahi kawan. Buat-buatlah kelakar kalau ini tidak kelakar langsung.


Sebenarnya saya yang sengal hari ini gara-gara mahu memupuk sikap rajin di pagi Isnin.

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting