09 October 2009

sama-sama gossip

Okaylah, saya buat pengakuan. Selain tak masuk blog sendiri, saya memang dah lama tak jengah blog-blog yang biasa saya jengah 3 bulan dulu. Saya pun tak tahu kenapa. Nak kata saya telah jatuh cinta pada blog yang lain ( eheh!! ), tidak pula kerana banyak daripada blog yang saya baca itulah yang bagi semangat kepada aktiviti BF saya selama ini..ececeh..



Saya mintak maaflah kalau ada soalan lebih kurang seperti ini;



‘ko dah tengok ker peti ais yang aku letak joy*angle tu?’



Dan dijawab pula dengan ayat menutup malu;

‘alamak beb..aku dah lama tak jengah blog ko’
*sambil buat emoticon malu



Jangan la kau terasa pulak eh.



Baiklah.


Saya akan lebih banyak membaca mengambil berat berkenaan gossip terkini anda semua. Apa guna kawan kalau tak boleh menerangkan apa itu Joy*Angle kan? :)


1 comments:

Ealyie said...

sentap sungguh entry ko nieh nyah.. terasa mak.. isk..isk..
tula, hagak2 da nak ber'bf balik nanti sila2lah rajin mengomen hokeh.. hahaha..;p

 

Template by Best Web Hosting