14 July 2009

Jepun oh Jepun

Semalam saya meeting dengan orang-orang jepun.
Empat orang ahli mesyuarat adalah terbang terus dari jepun, jadinya presentation segala adalah dalam bahasa jepun.

Yaa…saya telah gagal dan berasa confuse apa peranan saya disitu
dan benci kerana kelihatan seperti orang b*d*h

Harapkan presentation slide je in English.
Kalau tidak, ohhh sepatah haram mak tak paham.
weng satu hari.

Yang saya tahu tiga jam jugaklah saya mendengar
‘bla..bla..ano…bla..bla anooo..bla..bla..bla ano’.

Ano jelah memanjang.
tak pun ‘hait…hait..ali san..hait..khairul san’

Muahahaha

Ali san itu bos besar saya.
Khairul san itu is the chairman of the said meeting.

Apa lah yang saya nak kerepekkan dalam report saya kepada ali san itu.
hadoi..pening!!




psstt : bos, nak pergi kursus belajar bahasa jepun boleh? *berangan

5 comments:

FAM said...

pulak kaedahnya meeting dlm bhs jepun. 3jam pulak tu. ngalahkan tgk movie jepun

~Umi.Sufira~ said...

hahaha..pasal nak hantar student lagi ke japan kah..arghh rindunya Japan...

Mrs Azarol said...

mommydania; lama wooo. mak dah sengal2 dah

mimi; sampai skrg memg hantar lagi ke jepun. ni laa diorg ni tgh buat prgram sustainibility. weng tau

Ms Lola said...

Yg "ano... ano..." tu mmg tak hilang. Kira macam "Ermm" diorg la kot :P

Zuraimah Ismail said...

nyahhhhhh lama x masuk blog ko....:) mai dtg umah buka posa sesama...:)

 

Template by Best Web Hosting