08 July 2009

Halalkah Kedai Ikan itu?

ye saya tahu, belog saya memang agak sendu akhir-akhir ni. pernah tak berupdate selama sebulan lebih. sekarang pe'el itu datang balik. padahalkan hari-hari sampaikan tengah mandi pun buleh cakap sorang-sorang konon dalam kepala terbayang semua apa haku nak tulis dalam belog nanti muahahaha tapi duduk depan komputer mati kutu!!

ok. saya sebenarnya tengah buat research research??? citt!!! bukan....sebok google dalam JAKIM dan HDC saja. dapat sms dua hari lepas kata kedai ikan yang ini tak halal.


belum habis puas hati lagi walaupun macam dah dapat jawapan. esoklah update jawapan :P see..haku memang tengah malas didoakan agar rajin selalu, semoga bos sayang ( tetiba?? )

4 comments:

knv said...

yea, pernah jugak dengar cerita akan ketidak halal-an nya.

wallahualam!

Mrs Azarol said...

kan..kan..
pastu baru saya notice mmg takde logo halal lah kt kedai tu

knv said...

oh situ memang tak pernah ada halal cert. yang ada so far nando, CRS, pizza, kfc, mcd, swensen's, kenny rogers, starbuck (just recent kot) to name a few.

yang lain saya tak sure.

Zuraimah Ismail said...

sila update berita terkini....mak pun xtau nyahhhh...sebaik mmg x makan kat sini selalu..ada laaaa dulu sekali duaaaaa

 

Template by Best Web Hosting