12 March 2009

Terima Kasih en.Imran Aj*main

Lewat petang semalam seperti biasa saya memang suka membebel di dalam kereta. Tak kisah la topik apa pun asalkan saya tak tension dengan keadaan jem teruk balik ke Rawang. Gosip dah basi sebulan dua yang lepas pun saya boleh buat-buat macam cerita panas lagi macam cerita baru.

Tengah syok layan gossip...


“shh.. shhh.. senyap senyap”

“ala bie..apa yang jiwang sangat ni”
“cuba cakap lagu ni untuk sape sebenarnya”


Senyap. Sambung nyanyi, jiwang tak hengat.

Memang dah tau, takkan dijawab. Apa ntah pesen mr.bie ku ini. Malu tak bertempat.

Takpela Bie, terima kasih la ye. Saya tahu awak nak wish Selamat Ulangtahun kat sayakan. Walaupun awal sehari, saya masih menghargainya sebab susah betul awak nak wish kat sayakan :) Nasib baik tahun ni ada lagu ni, kalau tak memang seperti tahun-tahun sudahlah jawabnya…macam takde apa-apa. Alasan biasa : saya tak pernah celebrate birthday bagai ni!! LOL

Ok laaa. Saya layan je la lagu ni Bie. Syiok jugak!!!

SELAMAT ULANGTAHUN SAYANG
Imran Ajmain


Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas
Walau hanya dengan dakapan di angin lalu
Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa
Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita
Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu
Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan
Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

3 comments:

~Umi.Sufira~ said...

So birthday sebenar esok ke? nak wish awal2 nih Selamat Ulangtahun Sayang..opss silap selamat ulang tahun Lub!kekeke..

FAM said...

happy birthday..er, birthday ke anniversary? xpe..moga bahagia!

Mrs Azarol said...

mimi : hari ni la hari jadinya..huhu dah capai angka 3 kat depan..tq2

mommydania : tq2. its my birthday :)

 

Template by Best Web Hosting