30 March 2009

Lagu Rock Pertama Saya

Ayah saya suka dengar lagu rock kapak.
Hari-hari dalam kereta saya dengar lagu rock kapak.
Hari-hari juga saya melayan kejiwangan ayah saya itu.
Walaupun saya tak paham apa dia cakap, saya pun buat-buat nyanyi dengan ayah saya.

Banyak-banyak lagu, saya suuuuka sangat dengan lagu yang ini.
Hari-hari saya paksa ayah saya pasang lagu ini.
Saya suka lagu ni sebab laki-laki tu suka sebut nama sepupu saya.

Walaupun ayah saya kata dia boleh tolong nyanyikan,
saya tetap nak laki-laki tu yang nyanyikan untuk saya.
Saya memang tak peduli kalau mama ngan ayah saya kata laki-laki tu dah tak ada.
Saya nak juga.

Saya pun tahu nyanyi juga..
Nak dengar saya nyanyi?

“..nabila...”
“bambang ( lambang ) cintaaaa”

Dah…saya tau itu jer.

Nak panjang-panjang, saya tak ingat lagi.
Takpelah hari ni mama saya tolong carikan lagu ni untuk saya.
Jom kita kroke ( karaoke ) sama-sama.


CINTA UNTUK NABILA : MELISSA






1 comments:

FAM said...

bambang ek? cute jek!

 

Template by Best Web Hosting