11 February 2011

Rotan Putih

oh my.. please help me people how to say no to white rotten. It’s 100% rotten. Believe me dia boleh tahan paling kurang pun 15 years. Berbaloi bagi siapa yang minat rotan dan dapat pulak jenis orang bila beli barang, you want to keep it like forever.

Hence, we are searching something simple, small and beautiful for our small-ish living room. This is just a gorgeous fabulous furniture indeed.

ok bie, rasa-rasa boleh ke buat tindakan seterusnya? :)

 

Photo0103

sexy white @ rm?

 

Photo0102

very comfy @ rm1200

 

Photo0101

perfect white @ rm2600

 

ohh about the continued front porch project tu, I masih berusaha untuk dapatkan soft wire with desired colour. Memang susah nak  cari benda DIY melainkan basic tools. Leceh tahu. Takpe, today I berusaha cari di Jalan TAR, KL and hopefully i can blog it on monday. Jangan kecewa dengan I ok.

daaa

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting