07 October 2010

Ubat Tonik Diperlukan Segera

Semalam kan ada hati nak buat latihan berperang tidur awal lagi untuk Balqis. Latihan sangatlah konon kalau jam 7.15 malam pun masih ada kat komuter Bank Negara lagi. hampes..

Itu takpe lagi sebab ingatkan dah sampai rumah bolehlah meneruskan misi. Rupanya kena terus lajak ke Selayang sebab en.somi nak jumpa client sekejap. Tak larat katanya nak singgah rumah dulu.

Rasa lenguh-lenguh badan bila sampai rumah 10 malam. Letihnya ya Tuhan. Tak reti nak kata dah. Masa dok rumah tak keje hari tu rasanya lagi ok daripada ulang alik pi kerja ni. Sakit-sakit badan aku apa hal ntah.

Pagi ni aku membebel sorang-sorang dalam kereta mesti kena beli apa-apa supplement tambahan. Kot-kot la kan lepas ni boleh jadi superwoman. Rasa nak pergi mengurut pun ada.

Rasa macam kena ambik ubat kuat vitamin ni.

Ke sebab mind set tak berapa betul sejak dua menjak ni. Aku adalah merayu menggoda menggatai cakap kat en.somi ambikla aku jadi staff dia. Jadi opis manager pun jadilah hahahaha mintak nak jadi manager je. gila kuasa betul :P

eh ok apa, selain aku boleh jaga hal remeh-temeh macam jaga fail apa nak pi court, buat payroll, bayor bil, buat hal-hal admin, mandor kerani opis, PA, aku pun boleh pi court setakat ‘ambik’ JID. Ok la tu jimat kos semua dalam satu. Gaji pun tak nak demand lebih-lebih.

Tapi jangan harap la. Aku rasuah lebih-lebih pun tak kan dapat. Buat letih je kak non.

Sekarang siapa nak jawab, mak dalam status betul-betul-letih-sakit-badan-balik-rumah-terus-tidur ni siapa yang akhirnya malam-malam merana. Cuba jawab sikit muahahahaha 

*Dah start la perangai mereng tu.

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting