20 July 2012

Husband Reads The Blog

This is sticky post for two weeks. Please scroll down to get new blog post.

 

wah! waahh! waaahhh!!

 

First of all, please don’t get me wrong. ai memang tunggu bila lah agaknya he will say ‘saya baca blog awak’. ai never ask him la ‘bie, awak baca tak blog ayang’ or ‘bie, bacalah blog ayang’. Biasalah ai kan always write nonsense merepek merapu drama drama so memang shy shy one la nak suruh orang baca blog sendiri. Jangan bajet retis sangat, malu okeh. =p

 

you already know lah kan once you have a blog and not make it private pulak, so at the end the whole world can read your blog. wah bajet retis lagi ekekeke =p. hence, its not so surprise when he told me  he reads my blog. Cuma selama ini ai tak tahu bilakah saat ini akan tiba. ecewah

 

Anyways, Bie, welcome to my blog. Jangan lupa jadi follower ok hehehehe

 

But, but, but, the sad thing is he sudah salah tafsir my expression in one of my blog post. Maybe the one yang cerita kami sibuk dengan idea to set up his own firm or maybe in the early days of his company. So, he claimed in that post ai ada guna word ‘layan je lah’ where he THINK  i am so sceptical what he's doing all this while and because i’m so sceptical jadi sebenarnya i’m not supporting him lah. wallahhh rasa nak jatuh jantung ai tahu. Ini  sudah tidak betul. Semestinya tidak betul. Wajib tidak betul. waahhhh mahu nangis tahu. He also charged me yang ai tak boleh deny sebab apa yang ai tulis adalah apa yang ai rasa. waahhh memang betul-betul nak nangis tahu.

 

ai don’t want to make it worst, so ai diaammm je. How la to explain to him ni. ok, memang betul apa yang ai tulis selama ini adalah apa yang ai rasa. And i like exaggerating situation like 1 day become 1 abad or rasa nak pengsan 24 kali padahal tak pengsan pun. Sajalah nak bagi fun sikit.  ai pun tak nak jugak tulis macam nak show off over sangat nanti orang menyampah nak baca. Karang ada pulak mulut longkang kata macamlah laki ai sorang je nak bukak firm, macamlah ai sorang je ada laki asyik nak cerita laki dia. Biasalah melayu. Itupun kadang-kadang kalau ter-excited sangat ada jugak yang ai tertulis macam cerita masa hubs belikan ai kereta. And kadang-kadang once in a blue moon adalah jugak post ilmiah sikit. Jarang sangat, selalunya merepek. Alah ai ni pun bukannya update blog hari-hari. Malas satu hal. Sibuk skodeng blog orang satu hal. Meeting memanjang macamkan takde kerja lain satu hal. mace-mace ler. 

 

So, ini semua cara sendiri masing-masing lah how you write about your life in your own blog.  Of course i am supporting him selama ini.  DULU, KINI & SELAMANYA  :)  Fine, memang salah ai using inappropriate word – ‘layan je lah’ – just for the sake to make it relax & fun reading to others not to the hubs. Please forgive me for not being sensitive. Bie, ai memang drama macam ni. Jangan buat-buat tak tahu. =p

 

BIE, nak cakap support ke tak support. you should know me very well lah kan. hey! i am your wife lah, ai yang selalu doa hopefully, one day u can have your own firm, now you question my perception pulak. haiyooo you pun also kuat drama lah  hahahahaha ok ok tak lawak.

 

Bie, you must always remember this:

 

I can layan jer lah bola with you

I can layan jer lah badminton with you

I can layan jer lah SAME channel tv with you

I can layan jer lah gossipping with you

I can layan jer lah hobi mancing you ( sometimes hahaha )

I can layan jer lah shopping with you ( extremely )

I can  layan you on EVERYTHING you like.

 

This is not because I have to but  I always WANT to be your side forever and for always. I love you dear husband.

 

haaa kehlass kau maria.

buat blog post untuk husband tau.

ko hadoo??

tetiba nak jugak drama azwan.ali kannn =p

 

 

15456_166968729671_246_n[1]

abe nok jua cendawe pong kie mak sokong sapok :)

1 comments:

bedroom ideas for young women said...

Hello
Do you have more great articles like this one? I appreciate the incredible dedication seen in this piece.

 

Template by Best Web Hosting