02 November 2010

Hanyir + Mengantuk = Value Pack

Adoyai.. rasa macam bubuh gam bijik kelopak mata aku ni. Silap hari bulan aku rasa macam nak telentang je bawah meja. eh hahahaha nasib baik ada perasaan lagi untuk jadi pekerja contoh.

Aku agak-agak ini semua penangan cod liver oil lah. Maklumlah dah lama tak menelan pil-pil kesihatan eceh.

 

 

Akhirnya aku beli jugak kannn ubat tonik eh silap vitamin-vitamin ni bagai. Itupun sebab terjumpa value pack 130 bijik RM11.00 plus ada logo halal woh harus beli jugaklah.

Aku ni memang, dulu 1st time makan cod liver oil, seminggu asyik tidor je. Lepas seminggu baru badan cergas tanpa lesu eceh.. So kali ni lepas bertahun tak makan aku anggap ini first time jugakla body aku nak terima benda alah ni. Ngantuk woh..

Ini belum sendawa lagi, rasa hanyir NM.

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting