23 December 2008

Meroyan

Huish!! seram weh tengok tajuk tu.
Ada 2 makna bila saya cakap pasal meroyan.
1. Meroyan pertama adalah penyakit ( ishk..betul ke penyakit? ) yang selalu dialami oleh wanita selepas bersalin
2. Meroyan kedua adalah saya rujuk kepada perempuan jenis -eh-dia-ni-betul-ke-idak.

Saya lebih suka nak bercerita kepada meroyan yang kedua.

Pelik betul la tengok orang macam ni.
Suka-suka hati dia je nak tegur orang ke tak nak.
Padahal dengan aku la selama ni dok bercerita sakan kan.
Pasal curtain la, pasal anak la, pasal rumah baru la.
Alih-alih lalu depan mata, buat-buat tak nampak ( tak heran pun )
Nak kata menopause, muda lagi.
Itu takpe lagi..kang datang meroyan..sebokla menjerit-jerit tengah-tengah office.
Tak ke mana la title manager tu
eee tak paham aku perempuan suka meroyan ni!!

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting