05 February 2013

Update : Keajaiban Donia

Tak tergamak rasanya nak update kesudahan keajaiban donia yang sedang berlaku dalam rumah ini sekarang. Tapi takpe, ini adalah keadaan yang perlu diingati anak beranak sampai bila-bila.


Ini terbukti bila Balqis disuruh cikgu buat ayat pendek berdasarkan gambar. Gambar yang cikgu bagi adalah rumah. Ayat Balqis adalah -


'Ini rumah. Rumah ayah saya ada anai-anai'


haaa kehlasss tak kak non ayat ciptaan anak mak. Nampak sangat keajaiban donia ini menghantui semua orang hahahaha


Pemandangan paling baru sekali. . . .


jeng. . jeng. . . jeng. . .








Jatuh berderai sebab anak bujang pi karate dinding sebelah luar. Memang takde keje betul yang sorang ni. Benda yang pelik pelik memang bagi ke dia.





Dinding sebelah luar pun dah berlubang lubang. Lubang yang kecik pun makin besar sebab ada dara kecik yang rajin mengorek. ;-)








ok girls, siapa rasa rasa kat rumah tu ada anai anai cepatlah buat apa yang patut. Kalau rasa kena panggil pest control, cepat cepat la panggil. Depa ni buat kerja senyap senyap, tahu tahu habis semua dia makan. Kalau rumah guna pakir, lagilah sakit kepala kalau anai anai dah masuk. Depa ni kain pun dia suka makan ok. Kami ni awal awal lagi dah ingatkan contractor buat apa yang patut sebelum buat rumah. Kalau tidak, menangis tak berlagu la jawabnya nanti.


daaa

posted from Bloggeroid

1 comments:

Zuraimah Ismail said...

aku suka ayat anak ko..:)mmg kellasss

 

Template by Best Web Hosting