30 June 2011

(Mengidam) KL Gangster.

 

aiseh.. sekali baca tajuk macam geli. Belasah. Kali ni mengidam nak tengok wayang cerita bukan-bukan. Hari tu dah melepas cerita hantu Insidious. Akhirnya beli cd tapi sampai kesudah tak tengok lagi. Sekarang aku teringin nak tengok hero pujaan dalam diam dari dulu KL Gangster tapi sampai sekarang macam takde petunjuk akan berjaya.

 

 

Kelmarin en.somi bagitau movie KL Gangster extend lagi seminggu. Aku ni ye.. ye.. ler ajak kemain beria nak tengok wayang. Konon-konon dah tak ramai sangat nak bersesak-sesak. Sekali lagi buat sekian kalinya permintaan berunsur mengidam ini telah ditolak bulat-bulat oleh beliau. Tensi mak. Alasan :  mana ada orang pompuan tengok cerita ni. Ini cerita orang lelaki.

 

Tensi berganda. Sajalah tu reka alasan. Tadi kemain cerita gedebuk- gedebuk kawan bagitau cerita ni best gila. Tahu, sebenarnya ada unsur-unsur kejelesan disitu.

 

Orang mengidam : bie, jomlah tengok kl gangster. Teringinlah nak tengok. Kita pi tengok kat Wangsa.Walk eh?

en.somi : ishk.. mana ada orang perempuan tengok cerita gaduh-gaduh ( muka serius  ).

Orang Mengidam : eh ye ke… mana boleh. Orang laki tau pulak nak tengok pompuan cantik. Saya pun nak tengok hero saya jugak.

en.somi : ler.. tak payah la susah-susah pi tengok wayang. Tengok muka saya ni sudah.... SAMAA je yang..

[…pengsaannn..]

 

 

Entah sejak bila pulak ada kategori cerita lelaki cerita pompuan. Semalam aku saja buat cubaan manja-manja lagi sambil lentuk-lentuk urut sikit.. eh.

 

Orang mengidam : bieeeee… jomlaaaa kita pi tengok kl gangster.

en.somi : kita tengok ceramah agama ustaz kazim lagi bagus yang.

 

adoi.

0 comments:

 

Template by Best Web Hosting